ylvas-blogg

Alla inlägg under december 2009

Av Ylva Gyllenhammar - 31 december 2009 20:00

     GOTT NYTT ÅR alla som läser min blogg .  

Av Ylva Gyllenhammar - 30 december 2009 17:10

     Det blev som jag önskade en härligt solig dag i skidspåret   

Av Ylva Gyllenhammar - 29 december 2009 18:55

  Är just nu hemma en stund mellan två arbetspass, jag skall vara tillbaka på mitt arbete kl. 21.00 för att arbeta natten till 07.00 . tyck lite synd om mej  hoppas det är kallt och   när jag vaknar imorron så jag kan åka skidor  YLVA.

Av Ylva Gyllenhammar - 27 december 2009 16:25

    Det är inte lätt att at kort på sig själv ,men jag måste ju försöka bevisa att jag verkligen har åkt skidor. Det känns underbart att det är skidföre ,hoppas snön får ligga kvar länge nu   

Av Ylva Gyllenhammar - 26 december 2009 15:07

     Annandag  jul ,Fredrik med sina små pojkar Filip och Simon var här på middag, det blev fläskstek .  Nu skall jag ut och försöka lägga upp ett skidspår   

Av Ylva Gyllenhammar - 25 december 2009 19:15

     Idag har Henrik och Anna med barnen Oscar ,Carloch Anton varit här på middag,jag bjöd på Lax på spenatbädd och grädde o osttäcke  muuums   

Av Ylva Gyllenhammar - 25 december 2009 00:47

Go God fortsättning på julen ,jag har tillbringat julafton på mitt arbete . 

Av Ylva Gyllenhammar - 20 december 2009 17:21

      Vi har bjudet varann på lite festkakor som vi bakar till jul och det här är en av mina bästa arbetskamrater som har sitt ursprung i Sarajevo hon bjöd på baklava.    

Ovido - Quiz & Flashcards