ylvas-blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Ylva Gyllenhammar - 30 september 2011 22:04

Ja då har vi spelat" Hanssons  huskors"  för sista gången ,nu får vi se vad det blir för teaterroll nästa år ??     Hoppas jag inte behöver spela någon ful kärring !!

Av Ylva Gyllenhammar - 25 september 2011 18:13

Det var ju inte lätt för den som inte visste att jag skulle åka till Åland ,men visst har vi en underbar vacker skärgård.  

Av Ylva Gyllenhammar - 24 september 2011 21:05

ja nu är jag hemkommen från en liten utflykct och ni kan få gissa vilket fönster detta är fotat ifrån.   vilken härlig höstdag vi har haft  

Av Ylva Gyllenhammar - 21 september 2011 22:16

Ja nu har jag börjat väva ,det var många år sedan sist men oj vad roligt det är!!   Detta är en linnehandduk  

Av Ylva Gyllenhammar - 20 september 2011 21:53

Det kommer att bli många härliga svampstuvningar !!  

Av Ylva Gyllenhammar - 14 september 2011 21:29

Ja tänk vad tiden går ,det var ju inte längesedan man själv fyllde 40. Tack för för gott födelsedagsfika,Classe hälsar och tackar för den goda tårtan!!      Ha en fin födelsedagsfest på lördag.

Av Ylva Gyllenhammar - 11 september 2011 22:12

11 September har ju blivet en sorgens dag för många men det är ju trots allt min födeledag och det är många som kom ihåg!   Tack till er alla!!

Av Ylva Gyllenhammar - 5 september 2011 14:04

Östgötadagarna som var nu i helgen firade vi i vår hembygdsgård med att bjuda på en nykomponerad Älvestadsbakelse och jag bidrog med att kränga lotter.    

Ovido - Quiz & Flashcards