ylvas-blogg

Alla inlägg under mars 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 30 mars 2010 10:54

HJÄLP!!!!!!!

 

ST  ARARARNA ,flydde livrädda ut ur sitt bo och Slatan ble lika rädd . Nu är det bara att försöka skrämma bort katten så fåglarna kan flytta in .  

Av Ylva Gyllenhammar - 29 mars 2010 15:26

Rätt gissat Camilla ,jag skall fota den utslagna blomma när det är dags ,den är jättefin .N   u har jag färdigställt  pojkarnas beställning av mössor ,det blev även en påskhöna av restgarnet.

Av Ylva Gyllenhammar - 26 mars 2010 17:27

   Ja det är inte lätt att se vad det här ska bli ,men jag tror ni kan gissa om jag säjer att jag fotat dessa idg.

Av Ylva Gyllenhammar - 25 mars 2010 18:00

Nu har min mobil fått en os-mössa och jag ligger i hårdträning för det duggar in beställningar från barnbarnen på mössor fast det är vår .    

Av Ylva Gyllenhammar - 22 mars 2010 11:17

Ja det det var nog min sista tur ner till rådjurens tillhåll för nu har det taget rejält på snön .  

Av Ylva Gyllenhammar - 21 mars 2010 18:21

 Har haft besök av Henrik o Anna med sina pojkar ,jag bjöd på porterstek ,det uppskattades av samtliga gäster .  

Av Ylva Gyllenhammar - 19 mars 2010 21:55

Ja det är ju underbart när snön smälter ,men jag kommer att sakna mina stunder i skidspåret.    

Ovido - Quiz & Flashcards