ylvas-blogg

Alla inlägg under juli 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 30 juli 2010 17:57

Ja idag har jag varit på medeltismarknad och ni kan säkert se på bilden var??Visst var vi i Skåne närmare bestämt Smygehuk.  

Av Ylva Gyllenhammar - 28 juli 2010 21:38

Ja nu kan ni få gissa var vi cyklat ? Ni gissade en del rätt på förra lilla gissningstävlan ,det var ju så klart Fivelstads kyrka inte så lätt att veta om man inte vet att vi har så många som ligger begravda där.Badet var ju lätt föt Tina förstås ,det är ju råssnäs hopptorn i Motala .Vi har haft tur medc vår semester både bad och sol.  

Av Ylva Gyllenhammar - 28 juli 2010 21:35

Jag gjorde en fruktanvärd otrevlig upptäckt i min rabatt när jag kom hem från vår semester ,är det en MÖRDARSNIGEL??  

Av Ylva Gyllenhammar - 21 juli 2010 23:41

Var har jag vart nu !     

Av Ylva Gyllenhammar - 19 juli 2010 10:23

     Ja nu är det då äntligen SEMESTER ,kul att Tina har hittat till min blogg . Nu ska vi ha en riktigt skön semester !!

Av Ylva Gyllenhammar - 16 juli 2010 11:21

Två arbetspass kvar till SEMESTER.  Måste inhandla maskmedel till Slatan ,nu när han skall göra debut i landslaget måste han vara på topp.    

Av Ylva Gyllenhammar - 11 juli 2010 16:17

         Ja nu är det varmt ,skönt att det bara är en vecka kvar till semester.Flaggodlingen är vår och den kom till för att utsädet inte räckte utan det blev två sorter ,raps och lin på samma skift, fint va.Det här glada gänget  träffade vi i Varamon igår kväll .Fredrik med sin familj tog sej ett kvällsdopp.

Av Ylva Gyllenhammar - 7 juli 2010 11:44

   GRATTIS alla CLAS . CLAS

-FREDRIK ,CLAS HENRIK och CLAS OSCAR.  

Ovido - Quiz & Flashcards