ylvas-blogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 30 oktober 2010 23:17

Ja ikväll har jag bjudet till fest med halloweentema och jag fick bra betyg av min brorsa och hans fru.Menyn bestod av pumpasoppa ,oxrullader i gräddsås och toscapäron till efterrätt.Dessutom  blev dagen särskilt lyckad då Slatan hittade hem efter några dagar på rymmen.       

Av Ylva Gyllenhammar - 27 oktober 2010 10:41

Gravsmyckning och ljuset är tänt för mamma som skulle fyllt 101 år idag ! Det var så fint på kyrkogården ,det är väl Henrys pojkar som tittar till även farfar och farmors  grav.Sören och Siv,  nu är det snart dags med en liten träff igen ,har ni tid i helgen ??   

Av Ylva Gyllenhammar - 24 oktober 2010 10:45

       Tack för igår och grattis på födelsedagen, här kommer några bilder från kalaset . Till Sören vill jag säga att du har helt rätt att det ärLidköpng ,jag var ju och grattade vår systerson på hans 50-årsdag.

Av Ylva Gyllenhammar - 21 oktober 2010 21:28

Ja nu skall ni få något att bita i ,var har jag varit idag ?  

Av Ylva Gyllenhammar - 18 oktober 2010 11:07

Klart att det är omberg ,vi åkte även förbi å-stugan på hemvägen men det var ingen hemma där !!  

Av Ylva Gyllenhammar - 17 oktober 2010 18:31

Ja nu kan ni få gissa var vi har promenerat och grillat korv i det vackra höstvädret.     

Av Ylva Gyllenhammar - 12 oktober 2010 09:53

Först en dag i skogen med svampplockning ,sen är det skönt att ktypa upp i soffan och tillverka sig en ny mössa.     

Av Ylva Gyllenhammar - 6 oktober 2010 10:09

Tack för igår ,synd att vi inte vann på vår dubbel men vi hade en kul kväll med lite spänning och en god smörgåstårta.  

Ovido - Quiz & Flashcards