ylvas-blogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Ylva Gyllenhammar - 25 februari 2011 10:08

Grattis Simon 8 år idag .  

Av Ylva Gyllenhammar - 20 februari 2011 17:50

Idag fick jag sällskap i spåret det är ju trevligt när man kan dela upplevelsen av den underbara skidfärden    

Av Ylva Gyllenhammar - 19 februari 2011 16:53

När jag tog mitt fika ute  i naturen idag fick jag ett annorlunda sällskap ,det återvände flera ggr och flög fram och tillbaka.     

Av Ylva Gyllenhammar - 14 februari 2011 09:26

Jag vill tacka naturen som ger så mycket fint som har en vacker vinterdag i spåret   

Av Ylva Gyllenhammar - 6 februari 2011 21:34

Fredrik passade på att bjuda ut Alexander och Klara på en bit mat och då fick även Farmor och farfar hänga med på ett hörn ,det var trevligt.       

Av Ylva Gyllenhammar - 6 februari 2011 10:26

PÅ lördagen hölls öppet hus på stora teatern i linköping ,där kunde man frossa i rekvesita som var till salu,jag gjorde ett par inköp av ett par hattar ,det var många intresserade som hade roligt bland annat de här flickorna som jag tyckte var så söta att jag var tvungen att föreviga dom .     

Ovido - Quiz & Flashcards