ylvas-blogg

Alla inlägg under november 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 29 november 2010 18:54

Första advent bjöd jag Henriks familj på älgstek och potatisgratäng ,det var uppskattat.  Nu ikväll har jag pulsat runt i skidspåret.       

Av Ylva Gyllenhammar - 28 november 2010 10:49

HURRA A!!!!!!!!!!!!! nu har vi fått  snö så jag kan börja skida ,det är härligt men tyvärr lägger sig snön även på vägen!  

Av Ylva Gyllenhammar - 21 november 2010 11:59

Ja då var det dags        att fira Filip på 10-Års dagen .En mycket uppskattad present kom från storebrorsan ,fotbollsspeloch bäst av allt att han spelade med sina småbröder.

Av Ylva Gyllenhammar - 14 november 2010 15:28

Lördagskvällen var det pubafton i hembygsgården och idag har Fredrik ätet middag med oss,annars händer det inte så mycket så här på hösten.Far har tränat sina mil på rullskidorna och mor har stavat runt sin träningsrunda.     

Av Ylva Gyllenhammar - 11 november 2010 20:21

Jag trodde kanske att ni fikat här någon gång ,det är nämligen MARKAN på ÖB i Skänninge.  Ni vet där allt är billigare.

Av Ylva Gyllenhammar - 8 november 2010 19:16

Ja nu har det inte hänt så mycket att skriva om ,men idag har jag fikat  i en liten stad i närheten ,kan någon gissa var.  

Ovido - Quiz & Flashcards