ylvas-blogg

Alla inlägg under december 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 30 december 2010 17:20

Juldagen bjöd jag Alexander och hans flickvän Klara på porterstek och det fick högsta poäng.Under min skidfärd idag träffade jag på Mickel -räv men då hade jag förstås inte kameran med mej.Han tittade på mej en stund sen försvann han in i skogen.  

Av Ylva Gyllenhammar - 25 december 2010 14:48

Här omvandlas julmaten till muskler  som ni ser är det ett pulsande för att komma fram i spåret.  

Av Ylva Gyllenhammar - 24 december 2010 17:58

God Jul på er alla bloggare !! Det här gänget firar just nu jul på något som heter Kim betch i Tailand ,men vi har just avnjutet ett litet gott julbord i försjö!!  

Av Ylva Gyllenhammar - 12 december 2010 16:57

Vi började men en tripp till Göteborg där vi såg Robert Gustavsson,toppen!!  Nästa dag blev en liten släktträff men min systerson Jan och Henriks svärfar Håkan .  Därnäst stod Lissebergs julmarknad på programmet.


Söndagen blev en trevlig skiddag  i Veta i strålande vintersol         

Av Ylva Gyllenhammar - 3 december 2010 16:40

Idag har jag besökt julmarknaden i Brunneby och där varsjälvaste tomefar och bjöd på skumtomtar .  

Ovido - Quiz & Flashcards