ylvas-blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Ylva Gyllenhammar - 23 januari 2011 13:15

Saara var på besök och lämnade lite gamla saker hon inte längre hade plats för och vi känner ju igen dem från en svunnen tid i vårt kära gamla Sundsvik.

Jag gläder mej fortfarande åt snön som ligger kvar så jag kan komma ut på skidorna och träffa mina vänner rådjuren .     

Av Ylva Gyllenhammar - 8 januari 2011 21:47

Här har några av Älvestads inneboende befolknig satt sitt handtryck i en murplatta på väggen i vår nya kyrka. Först ,är det Ylva och Classes hand .   sedan trycker Filip sin hand.   och nedan är det simon och Filips handavtryck.Jätteroligt att få vara med om att skriva historia.  

Av Ylva Gyllenhammar - 6 januari 2011 10:50

Jätteroligt att få hem alla småpojkarna från sin utlandsvistelse ,de var så nöjda och jag såg till att de inte behövde frysa om sina små fingrar när de kom hem till kalla Svedala! Anledningen att det fattas ett par är att Anton fick sina vantar inna de åkte.  

Av Ylva Gyllenhammar - 2 januari 2011 17:52

Vi avslutade det gamla året med ett besök på stora teatern i Linköping och såg

CHICAGO   det var mycket trevligt ,ikväll blev       det att ta på pannlampan när jag tog min dagliga skidtur.

Ovido - Quiz & Flashcards