ylvas-blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Ylva Gyllenhammar - 24 juni 2011 17:21

Glad Midsommar alla som läser min blogg ,ja nu kan ni få gissa var jag varit på semester sista veckan ?? Va kul att se att Marie och Melisa tittar in på min blogg ,ni kanske lätt kan se var bilderna är ifrå    

Av Ylva Gyllenhammar - 14 juni 2011 11:44

Semestern invigdes med student,barnbarnen på besök och närvarande vid Carls fobollscup i tallboda. Just idag bjuds på regn men det behövs ju .       

Av Ylva Gyllenhammar - 11 juni 2011 21:38

Liten har blivet stor och redo att börja köra lastbil ! Kul att få börja jobba genast när skolan är slut!!    

Av Ylva Gyllenhammar - 8 juni 2011 23:24

När jag kom ut i trädgården ikväll fick jag se en härlig  syn denna underbart vackra luftballong .  

Av Ylva Gyllenhammar - 7 juni 2011 10:18

Nationaldgen bjöd på underbart väder men det var båte med och MOTVIND när jag tog min cykelrunda.  

Av Ylva Gyllenhammar - 1 juni 2011 21:09

Jag såg kotten irra ikring i syrenhäcken ,då förstod jag att han var törstig och det tog inte lång stund inna han hittade vattnet jag erbjöd honnom.  

Ovido - Quiz & Flashcards