ylvas-blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Ylva Gyllenhammar - 30 mars 2011 20:32

Vad lustigt att jag är den 1.000.000 besökaren på bloggen vecka   efter vecka och har möjlighet att vinna en Mercedes??  

Av Ylva Gyllenhammar - 29 mars 2011 10:51

Hansons huskors ,är namnet på årets föeställning där jag spelar en argsint hushållerska ,som vanligt!!!! men nu kan ni få gissa var vi tillbringade Måndagskvällen   Sören kan det säkert!Samtidigt kan jag göra en föfrågan om ni vill komma på en bit mat påLördag ??

Av Ylva Gyllenhammar - 20 mars 2011 15:06

Helgen inleddes med att Sandra min ssk- student fick en mössa ,se så fin hon blevPå lördagen firade Henrik med sin familj födelsedagsbarnet i efterskott. Söndagsmorgonen bjöd på en underbar skidtur.          

Av Ylva Gyllenhammar - 11 mars 2011 10:59

Där var både Toni Erving och Elvis för att underhålla!!!!!!!!!Det blev en fin överraskning för födeledagsbarnet.            

Av Ylva Gyllenhammar - 9 mars 2011 09:47

Grattis på 65-årsdagen,vi firar en annan dag men födelsedagsbarnet få en ledig dag tillsammans med frugan!!  

Av Ylva Gyllenhammar - 7 mars 2011 20:55

Ja då var vi hemma efter Classes lilla utflykt i dalaspåret ,mellan dessa bilder togs har han avverkat wasaloppet på 8 timmar och 35 min.Det var underbart fin väder och bra spår .     

Av Ylva Gyllenhammar - 2 mars 2011 10:45

Om man ska tro på att det blir mer snö när domherrar visar sig vid matbordet så blir det snö, de kommer i små skockar och dyker ner en kort stund.

Jag har mösssjuka och kan inte låta bli att visa sista tillverkningen som blev till en kväll .     

Ovido - Quiz & Flashcards