ylvas-blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ylva Gyllenhammar - 31 augusti 2010 19:34

   Jag tycker som ni att hösten är underbar med sin höga luft och fina färger. Alla årstider har sin tjusning och jag skulle inte vilja ha 35 grader jämt!!

Av Ylva Gyllenhammar - 26 augusti 2010 20:03

Från 35 i skuggan till 15 i solen samma dag ,nu är jag hemma från en skööön semestervecka på Kreta     

Av Ylva Gyllenhammar - 17 augusti 2010 22:42

Ja nu är jag igång ,men det blir tätt mellan ledigheterna för på Torsdag bär det av till Kreta en vecka ,härligt!!  

Av Ylva Gyllenhammar - 15 augusti 2010 10:55

Lördagskvällen bjöd på en golfrunda i varamon . Självklart har du rätt jag badade i Borensberg ,så här i slutet av min semester ser jag tillbaka på alla mina badställen i sommar: Boren ,Roxen ,Norrbysjön ,Vättern ,Skogssjön och sist men inte minst Östersjön med sina härliga havsbad.  

Av Ylva Gyllenhammar - 13 augusti 2010 11:04

Men var har jag badat idag ?   

Av Ylva Gyllenhammar - 11 augusti 2010 17:30

En liten dagsutfykt till enstad som jag inte besöker så ofta svar på frågan härom dagen var Maspelösa och badet togs då i norrbysjön . Badet togs i skogssjön på väg hem igår .     

Av Ylva Gyllenhammar - 8 augusti 2010 10:54

Vi besökte min bror och svägerska Sören och Siv vid deras sommarsuga, det var som alltid trevligt med grillad mat,kubbspel ,frisbytävling och kvällen avslutades med sveska KRÄFTOR.     

Av Ylva Gyllenhammar - 5 augusti 2010 21:05

Ja nu ska Sören få någoatt bita i ,var har jag cyklat och badat idag?     

Ovido - Quiz & Flashcards